Opony samochodowe o niskim profilu – czym się charakteryzują?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Charakterystyka

Opony niskoprofilowe są bardzo podobne do standardowych opon samochodowych, ale mają mniejszą wysokość profilu i węższą szerokość. Mają również tendencję do posiadania cieńszego bieżnika, który ma mniej niż dwa milimetry grubości. Może to sprawić, że są droższe niż standardowe opony, ale dzięki temu są również lżejsze i bardziej wydajne pod względem zużycia paliwa.

Zalety

Główną zaletą niskoprofilowych opon samochodowych jest to, że pozwalają one pojazdowi osiągać większe prędkości przy zachowaniu stabilności przy dużych prędkościach. Oznacza to, że nie potrzebują one tak dużej ochrony przed przebiciem lub problemami z prowadzeniem, jak inne rodzaje opon. 

Opony niskoprofilowe są również bezpieczniejsze, ponieważ nie mają tak dużej przestrzeni pomiędzy powierzchnią drogi a samą oponą – zmniejsza to ryzyko poślizgu i utrudnia innym pojazdom zaczepienie o nie podczas zmiany pasa ruchu lub wykonywania skrętu przed Tobą.

Gdzie stosowane?

Opony niskoprofilowe są zazwyczaj stosowane w samochodach sportowych i luksusowych, ponieważ dobrze wyglądają i nadają samochodowi elegancki wygląd.

Produkty te znajdziemy m.in. pod wskazanym adresem internetowym: https://www.fordczescibodo.pl/.

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak skutecznie schudnąć ?
Jak skutecznie schudnąć ?
Zbliża się wiosna, a wraz z nią marzenia o pięknej, smukłej sylwetce. Podczas zimy mogły pojawić się nadprogramowe kilogramy, a […]
Wybieramy plecak do szkoły
Wybieramy plecak do szkoły
Co roku nadchodzi taki czas, kiedy nasza pociecha musi wybrać nowy plecak szkolny. Z roku na rok zmienia się zapotrzebowanie […]
Szybka i sprawna przeprowadzka – jak to zrobić?
Szybka i sprawna przeprowadzka – jak to zrobić?
Przeprowadzki kojarzą się często z trudnym i męczącym procesem zmiany mieszkania. Spakowanie wszystkich rzeczy, które posiadamy, przewiezienie ich, a potem […]