Jak wybrać domenę dla firmowej strony?

Zakładając jakąkolwiek firmę, musimy również stworzyć dla niej stronę w Internecie. Nie musi to być na początku nic obszernego, wystarczy zwyczajna wizytówka. Nie bez powodu bowiem mówi się, że jeśli jakiejś firmy nie ma w sieci, to ona de facto nie istnieje. W przypadku ludzi młodych, których naturalnym odruchem przy szukaniu jakichkolwiek towarów czy usług jest wyjęcie smartfona z kieszeni, będzie to najprawdziwsza prawda. Dlatego portal internetowy jest koniecznością, a do niego przyda się też atrakcyjny adres.

Czym jest domena?

Każda strona w globalnej sieci ma swój niepowtarzalny adres. Jego główną częścią jest tak zwana domena, czyli to co wpisujemy bezpośrednio po prefiksie „http” lub „https”. Może to być na przykład „twójogród.pl”. Ważne by nazwa była krótka i łatwa do zapamiętania. Dzięki temu klienci nie będą mieli problemu, by np. przekazać informacje o nas znajomym, którzy później bez kłopotów znajdą stronę w sieci i skorzystają z naszych usług. Ponieważ domeny najwyższego rzędu, które zawierają jedynie końcówkę „pl” są dość drogie, początkujące firmy mogą opierać się na domenach com.pl. Adres tego typu również łatwo zapamiętać, a będzie o wiele tańszy.

Chwytliwa nazwa

Najważniejsze przy rejestracji swojego adresu jest to, by łatwo zapadał w pamięć. Powinien być więc krótki, zwięzły i możliwie dobrze opisywać naszą działalność. Mając np. sklep z artykułami do ogrodu, o wiele lepszym wyjściem z sytuacji będzie rejestracja nazwy typu „twójogród.com.pl”, zamiast „sklepogrodniczywarszawa.pl”. Gdzie natomiast możemy dokonać rezerwacji domeny oraz założyć firmową stronę internetową? Wystarczy znaleźć dobry serwis hostingowy, na przykład taki jak https://rapiddc.pl/, a wszystko załatwimy w jednym miejscu.

Zostaw Odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pięć × 1 =