Jakie są rodzaje zgrzewarek i ile kosztują?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Zgrzewarki to nowoczesne urządzenia służące do szczelnego zamykania różnego rodzaju opakowań foliowych i z tworzyw sztucznych. Są powszechnie wykorzystywane w wielu branżach przemysłowych – m.in. handlowej, spożywczej, gastronomicznej, kosmetycznej oraz mleczarskiej. Przykładem jednego z bardziej zaawansowanych modeli jest zgrzewarka próżniowa, kosztująca od kilku do nawet 20 000 zł. Można ją kupić np. w sklepie online http://ekonkret.pl.

Cena zależy od rodzaju sprzętu i jego funkcjonalności

Oprócz wspomnianych już zgrzewarek próżniowych, na rynku są też dostępne wersje ręczne, przeznaczone głównie do użytku domowego i amatorskiego. Zapłacimy za nie od około 50 zł do maksymalnie 800 zł. Popularne są też modele kątowe, dedykowane prostokątnym i kwadratowym opakowaniom. Wyróżniają się tym, że jednocześnie zgrzewają oraz obcinają folie. Ich koszt wynosi od 1200 zł wzwyż. Oto pozostałe rodzaje omawianych urządzeń:

– indukcyjne (do pojemników plastikowych) – od 2000 zł do 9000 zł,

– nożne – od 500 zł do nawet 10000 zł,

– gastronomiczne (do tacek) – między 3000 zł a 5000 zł,

– stałocieplne – między 1000 zł a 20000 zł,

– do kubków – 1000-2000 zł.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Kiła – badania, objawy towarzyszące zakażeniu oraz leczenie
Kiła – badania, objawy towarzyszące zakażeniu oraz leczenie
Kiła jest chorobą przenoszoną drogą płciową (STD), wywoływaną przez bakterię Treponema pallidum. Choroba ta jest zwykle przenoszona przez kontakt seksualny, […]
Kiedy szczególnie powinniśmy zadbać o włosy?
Kiedy szczególnie powinniśmy zadbać o włosy?
Chcąc cieszyć się mocnymi i pięknymi włosami należy dobrze przyłożyć się do ich pielęgnacji. Koloryzacja, suszenie, prostowanie i stylizacja osłabiają […]
Meble do komfortowego gabinetu
Meble do komfortowego gabinetu
Modne wyposażenie stanowi wizytówkę dla całej aranżacji. Może się to okazać szczególnie ważne, jeżeli mowa o identyfikacji wizualnej firmy. Każdy […]