Jakie są rodzaje zgrzewarek i ile kosztują?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Zgrzewarki to nowoczesne urządzenia służące do szczelnego zamykania różnego rodzaju opakowań foliowych i z tworzyw sztucznych. Są powszechnie wykorzystywane w wielu branżach przemysłowych – m.in. handlowej, spożywczej, gastronomicznej, kosmetycznej oraz mleczarskiej. Przykładem jednego z bardziej zaawansowanych modeli jest zgrzewarka próżniowa, kosztująca od kilku do nawet 20 000 zł. Można ją kupić np. w sklepie online http://ekonkret.pl.

Cena zależy od rodzaju sprzętu i jego funkcjonalności

Oprócz wspomnianych już zgrzewarek próżniowych, na rynku są też dostępne wersje ręczne, przeznaczone głównie do użytku domowego i amatorskiego. Zapłacimy za nie od około 50 zł do maksymalnie 800 zł. Popularne są też modele kątowe, dedykowane prostokątnym i kwadratowym opakowaniom. Wyróżniają się tym, że jednocześnie zgrzewają oraz obcinają folie. Ich koszt wynosi od 1200 zł wzwyż. Oto pozostałe rodzaje omawianych urządzeń:

– indukcyjne (do pojemników plastikowych) – od 2000 zł do 9000 zł,

– nożne – od 500 zł do nawet 10000 zł,

– gastronomiczne (do tacek) – między 3000 zł a 5000 zł,

– stałocieplne – między 1000 zł a 20000 zł,

– do kubków – 1000-2000 zł.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Pomysły na nowoczesną elewację domu
Pomysły na nowoczesną elewację domu
Dzisiejszy świat technologiczny ma do zaoferowania wiele ciekawych propozycji z każdej dziedziny budownictwa. Nowoczesne materiały pomagają stworzyć domy niezwykle trwałe […]
Jakich rzeczy nie można wysłać kurierem?
Jakich rzeczy nie można wysłać kurierem?
Wydawałoby się, że skoro można zarówno kupić, jak i sprzedać w internecie dosłownie wszystko, to z przesyłką nawet najdziwniejszych towarów […]
Dlaczego internetowe kampanie reklamowe są tak skuteczne?
Dlaczego internetowe kampanie reklamowe są tak skuteczne?
Obecnie mamy znacznie większe możliwości reklamowania swojej firmy niż jeszcze jakiś czas temu. Dzieje się tak za sprawą rozwoju marketingu […]