W ostatnich latach branża reklamowa przeżywa drugą młodość. Coraz więcej firm pragnie promować swoje produkty lub usługi poprzez wykorzystywanie nowoczesnych rozwiązań, znacznie odbiegających od tradycyjnych form, takich jak choćby reklama prasowa czy billboardowa. Ostatnio dużą popularnością cieszą się zwłaszcza tzw. namioty stałociśnieniowe, które są stosunkowo tanie, a jednocześnie mają atrakcyjny wygląd i gwarantują dużą powierzchnię reklamową. Z przykładowymi można zapoznać się na https://inventini.com/dmuchance-reklamowe/namioty-stalocisnieniowe-reklamowe/.
Namioty reklamowe stałociśnieniowe są znakomitym rozwiązaniem na różnego rodzaju imprezy, eventy czy wydarzenia odbywające się na świeżym powietrzu, gdzie dostęp do prądu jest utrudniony lub nie ma go wcale. Mowa tutaj przede wszystkim o koncertach, dniach miasta, piknikach, wystawach czy konferencjach. Namioty te są lekkie, wyjątkowo mobilne, funkcjonalne i nie wymagają użycia wentylatora, aby utrzymać je w odpowiednim kształcie. Większość modeli dostępnych na rynku np. na https://inventini.com/ jest wykonana z tkaniny poliestrowej o zwiększonej odporności na uszkodzenia mechaniczne, w tym zwłaszcza rozerwanie.
Jeśli chodzi o kolorystykę, to jest ona dobierana w zależności od potrzeb klienta. We wnętrzu namiotu stałociśnieniowego istnieje możliwość zamontowania oświetlenia, które jeszcze bardziej wzmocni i uatrakcyjni dany przekaz. Warto podkreślić, że tego typu produkty charakteryzują się sporą powierzchnią reklamową, wynoszącą co najmniej 40 m2 (konstrukcja o wymiarach 4×4 m), a także wystarczającą powierzchnią użytkową – minimum 15 m2. Nadruk wykonuje się na nich techniką sublimacji, aplikacji albo sitodruku – wybór metody jest uzależniony od oczekiwań klienta.