Firma działająca na lokalnym rynku lub rozpoczynająca działalność gospodarczą nie dysponuje zazwyczaj ogromnym budżetem, który mógłby zostać przeznaczony na działania marketingowe. Z tego powodu reklama firmy, aby odnieść skutek, musi być dobrze przemyślana i zaplanowana. Dobrym i niedrogim sposobem na pokazanie się wśród konkurencji jest rozdystrybuowanie ulotek reklamowych. Na ulotkach powinno zostać umieszczone logo firmy, wraz z najważniejszymi informacjami o oferowanym produkcie.
Warto również pokazać się w Internecie. Obecnie wiele osób korzysta z różnego rodzaju portali społecznościowych. Stworzenie firmowego konta na takim portalu nie wymaga wielkich nakładów finansowych, a może szybko wpłynąć na zwiększenie rozpoznawalności firmy. W związku z tym, że papierowe gazety, zwłaszcza te lokalne nadal cieszą się dużą popularnością, umieszczenie w nich reklamy może być również niedrogim, lecz skutecznym sposobem na reklamę.
W związku z tym, że każdy lubi dostawać coś gratis dobrym pomysłem na zareklamowanie własnej firmy jest wręczenie pracownikom, klientom lub partnerom biznesowym gadżetów reklamowych z logo firmy. Decydując się na zakup gadżetów, należy pamiętać, aby wybierać wyłącznie te, które prezentują jakąś wartość. Zamiast inwestować w tandetne i nietrwałe plastikowe breloczki, które na nikim nie zrobią wrażenia, lepiej postawić na pendrive z firmowym logo. Taki gadżet nie tylko jest postrzegany jako wartościowy, ale dodatkowo niezwykle użyteczny.
Z dysków przenośnych korzysta dzisiaj niemal każdy, dlatego produkt ten doskonale nadaje się do celów marketingowych. W związku z tym, że zakup dysków przenośnych w sklepie z elektroniką może być dosyć kosztowny, warto poszukać firm, które mają w swej ofercie pendrive w cenach hurtowych. Kupując dyski hurtowo, nabyć można ciekawy i wartościowy gadżet za nieduże pieniądze.